lördag 5 mars 2011


KUNG KAFFE, för mig en helt ny kaffesort.....

7 kommentarer:

  1. Kul att du gillar mina sjalar. Vad många snygga saker du har producerat är klart imponerad.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Många fina saker har du gjort!
    Bra ide att använda "skräp" och göra något användbart av det.

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt druckit detta eminenta kaffe under några månader. bör provas för smaken är obeskrivlig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också druckit detta kaffeunder en tid, fast jag fick 3 år. Du har helt rätt att smaken är OBESKRIVLIG. Vi fick anstaltsledningen att byta till Lövbergs som smakar kaffe

      Radera
  4. Jag har fått de här påsarna. Kan man köpa detta kaffet i butik eller är det bara till företag det säljs?

    SvaraRadera
  5. Försvarsmakten har i många år haft Kung Kaffe. Välsmakande så det förslår.

    SvaraRadera